Brev:
Mme holdbarhed
6. februar 2016
Alder:
8 mdr.
Mme holdbarhed
Hej Helen...
Vil du lige skære det der med mme ud i pap... ;-)
Jeg er klar over at mme kan holde sig 24 timer...
Gælder det også hvis jeg feks laver pandekager eller klatkager til et par dage?
Hvad med mad med mme som fryses ned (vi fryser kun kødboller og evt klatkager ned)?
Er det ok at tilsætte eks mandelmælk eller kokosmælk istedet? Jeg ved godt det ikke har det samme næringsibdhold men mon ikke han nok skal få dækket sit behov alligevel fra andet mad? Jeg bruger nemlig selv ofres mandel eller kokosmælk da jeg ikke så godt tåler alm mælk... Og det er så dejligt når vi kan spise det samme :-)
Med venlig hilsen
mig...